Jaaroverzicht 2018

In het begin van het jaar blikken we graag even terug op het fantastische jaar dat we achter de rug hebben.
Dit was onze 2018:

• in januari vierde onze winkel in Duffel zijn 14de verjaardag
  • in februari werden we gemachtigd door de Stad Mortsel om achtergelaten fietsen op te halen
  • in maart gingen we van 400 medewerkers naar 425 dankzij OCMW Antwerpen. Ondertussen zitten we al aan 450!
  • in april vierde de winkel in Kontich zijn 4de verjaardag en was het tijd voor onze jaarlijkse Zomermarkt die we omdoopten tot Opnieuw & Co Zomert.
  • in mei namen we deel aan de 10 000-stappenclash van Duffel en wonnen we de eerste prijs: een geschenkbon voor verse groenten en fruit van “Vers van’t Veld”
  • in juni werd winkel Mortsel 19 en winkel Nijlen 3. We palmden ook 3 dagen Fort V in met onze Beweeg-je-fitdagen en gaven in Kaffée Allée een gezellig familiefeest waar onze jubilarissen in de bloemetjes werden gezet. Als kers op de taart maakte Reynaers Aluminium op hun Community Day een heel gezellig terras voor onze mensen op de Vredebaan.
  • in juli was het rustig
  • in augustus werd De Kilomeet Mortsel 2 jaar
  • in september startten we onze eerste “Geef een zak” actie met groot succes en doneerden we 1000 jeansbroeken aan HNST, die er duurzame nieuwe jeansbroeken van maakt. Onze winkels in Nijlen en Mortsel werden ook gekroond als duurzame helden!
  • in oktober schonken we honderden pluche beren aan de expo Teddy & Beer en vierde winkel Lier haar 23ste verjaardag.
  • in november was er onze welgekende kerstmarkt die we, net als onze zomermarkt, een nieuwe naam gaven: Opnieuw & Co Wintert. We steunden de warme actie van GiveITaway met een heleboel oude gsm’s en computers en De Kringwinkels in Vlaanderen wonnen allemaal samen de Retail Sustainability Award als meest duurzame winkelketen van het land.
  • in december kwam de filmploeg van de nieuwe tv-serie SOS 112 in onze winkel van Duffel filmen, werd het winnende team van onze Fitbees challenge bekendgemaakt en namen we met 18 mensen deel aan de Warmathon van de Warmste Week voor Kom op tegen Kanker.

Kortom, het was een succesvol, fit en gezond 2018! En dat hadden we niet kunnen doen zonder jullie, onze trouwe klanten en Opnieuw & Co-fans. 1000 x bedankt!

jaaroverzicht

Jaaroverzicht 2018

Het verhaal van

Shirin Behroozian

Als Artikel 60’er kwam ik via OCMW Boechout bij Opnieuw & Co terecht. De eerste week kreeg ik begeleiding rond de administratieve taken die ik voor mijn rekening mocht nemen. Het was de start van mijn eerste werkervaring in België.

Shirin Behroozian

Zet de bloempotten buiten

ZET DE BLOEMPOTTEN BUITEN!

Kriebelt het om je tuin of terras wat op te fleuren met mooie plantjes en bloemen? Vanaf 27 mei tot en met 1 juni krijg je 2 + 2 gratis op alle bloempotten.

Zonnige zomerromans

Kruip je graag in je hangmat met een goed boek? Tussen 11 en 25 mei krijg je bij aankoop van 2 boeken een derde gratis!